Skolrestaurangen

Vikingaskolan har ett mycket skickligt köksteam. En stor del av maten lagas från grunden.

Sallad på Lida förskola Sallad på Lida förskola Foto: Mostphotos

Vikingaskolan erbjuder varje dag en ekologisk varierad kost med olika alternativ. Maten lagas av våra kompetenta kockar och köksbiträden vilka lagar maten från grunden med hänsyn till miljövänliga alternativ och med fokus på mat som eleverna uppskattar.

Skolmaten idag

Vikingaskolans matsedel

Skolmaten.se
Skolmaten tillhandahåller en kostnadsfri webbplats och app där du kan se matsedlar för de flesta skolors restauranger. Appen heter Skolmaten och kan laddas ner till iPhone och Androidtelefoner.

Mer om skolmaten.se och deras app

Senast uppdaterad: 29 september 2023